ODRŽAVANJE GROBALJA I POGREBNE USLUGE poslovna politika ovog poduzeća je da građanima pomogne i bude na usluzi u najtežim trenucima
DIMNJAČARSKA SLUŽBA dimnjačarska služba čisti, kontrolira i održava sve dimovodne i ložišne objekte na području Općine Erdut
Informiranje Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. godinu Obrazac1. Upisnik Zahtjev za pristup informacijama-(Obrazac broj 2) Zahtjev za dopunu ili ispravak informacija Zahtjev za pristup informacijama broj 01/2023 - odgovor Žalba protiv rješenja ponovna uporaba informacija Žalba protiv rješenja pristup informacijama Žalba šutnja uprave ponovna uporaba informacija Žalba šutnja uprave pristup informacijama Zahtjev za ponovnu uporabu informacija Etički kodeks Natječaj za prodaju radnih strojeva Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2023. godinu (PDF) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2023. godinu (CSV) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (PDF) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (CSV) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (PDF) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (CSV) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (PDF) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (CSV) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2019. godinu (PDF) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2019. godinu (CSV Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. godinu (PDF) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. godinu (CSV) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (PDF) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (CSV) Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. godinu Službenik za informiranje Odluka o ustrojavanju kataloga informacija Politika kvalitete Odluka o imenovanju službenika za informiranje Katalog informacija Akcijski plan za provedbu Antikorupcijskog programa za društva u većinskom društvenom vlasništvu za razdoblje 2020-2021 Akcijski plan za provedbu Antikorupcijskog programa za društva u većinskom društvenom vlasništvu za razdoblje 2021-2022 Izvještaj o provedbi akcijskog plana za provedbu Antikorupcijskog programa za društva u većinskom društvenom vlasništvu za razdoblje 2021-2022 Zaštita osobnih podataka ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA Interni akti Pravilnik o zaštiti, prikupljanju, obradi i korištenju osobnih podataka Odluka o imenovanju službenika za zaštitu osobnih podataka Izvješće o imenovanju službenika za zaštitu osobnih podataka Izjave o povjerljivosti i privatnosti Zahtjev korisnika za pristup ingormacijama Zahtjev korisnika za ispravak podataka Pravilnik o korištenju, održavanju i nadzoru službenih motornih vozila Čvorkovac d.o.o. Zakoni i strategije Zakon o regionalnom razvoju Republike Hrvatske Zakon o pravu na pristup informacijama Zakon o javnoj nabavi Zakon o fiskalnoj odgovornosti Program ukupnog razvoja Općine Erdut Strateški plan- plan i program rada Odluka o načinu pružanja javne usluge prikupljanja komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada Suglasnost na cjenik odvoza otpada Odluka o davanju suglasnosti na Odluku o cijenama komunalnih usluga Odluka o načinu i uvjetima održavanja groblja i mrtvačnica Odluka o načinu prikupljanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog otpada Odluka o povjeravanju dimnjačarskih poslova Suglasnost na cjenik dimnjačarskih usluga Planovi i izvještaji Godišnje financijsko izvješće za 2013. godinu Godišnje financijsko izvješće za 2014. godinu Godišnje financijsko izvješće za 2015. godinu Godišnje financijsko izvješće za 2016. godinu Godišnje financijsko izvješće za 2017. godinu Godišnje financijsko izvješće za 2018. godinu Godišnje financijsko izvješće za 2019. godinu Godišnje financijsko izvješće za 2020. godinu Godišnje financijsko izvješće za 2021. godinu Godišnje financijsko izvješće za 2022. godinu Godišnje financijsko izvješće za 2023. godinu Pisana procedura za obradu ulaznih računa Procedura stvaranja ugovornih obveza Prijedlog plana prihoda i rashoda za 2016. godinu Prijedlog plana bilance stanja za 2016. godinu Prijedlog plana bilance stanja za 2017. godinu Prijedlog plana prihoda i rashoda poslovanja za 2017. godinu Prijedlog plana prihoda i rashoda poslovanja za 2018.godinu Plan rada za 2018. god. Prijedlog plana bilance stanja poslovanja za 2018. godinu Prijedlog plana bilance stanja poslovanja za 2019. godinu Prijedlog plana prihoda i rashoda poslovanja za 2019. godinu Prijedlog plana prihoda i rashoda poslovanja za 2020.g. Prijedlog plana bilance stanja poslovanja za 2020.g. Prijedlog plana prihoda i rashoda poslovanja za 2021.g. Prijedlog plana bilance stanja poslovanja za 2021.g. Prijedlog plana prihoda i rashoda poslovanja za 2022.g. Prijedlog plana bilance stanja poslovanja za 2022.g. Plan rada za 2024. Sponzorstva i donacije Kako do donacije komunalnog poduzeća Donacije 2013. godine Donacije 2014. godine Donacije 2015. godine Donacije 2016. godine Donacije 2017. godine Donacije 2018. godina Sponzorstva i donacije 2019. godina Sponzorstva i donacije 2020. godina Sponzorstva i donacije 2021. godina Sponzorstva i donacije 2022. godina Sponzorstva i donacije 2023. godina Javna nabava Pravilnika o provrdbi postupaka jednostavne nabave Registar ugovora o javnoj nabavi Registar ugovora o javnoj nabavi 2017. Registar ugovora o javnoj nabavi u 2018. godini Registar ugovora o javnoj nabavi u 2019.godini Registar ugovora o javnoj nabavi u 2020.godini Registar ugovora o javnoj nabavi u 2021.godini Registar ugovora o javnoj nabavi u 2022.godini Pravilnik o nabavi roba i usluga bagatelne vrijednosti Izjava o sukobu interesa Izjava o skuobu interesa Plan nabave u 2014. godini Plan Nabave u 2015. godini Plan nabave u 2016. godini Plan nabave u 2017. godini Izmjena plana javne nabave u 2018. godini Plan javne nabave u 2019. godini Rebalans plana nabave za 2019. godinu Plan bagatelne nabave Financijski leasing za nabavu malog bagera Kombinirka - objava oglasa Plan nabave u 2020. godini Plan nabave u 2021. godini Plan nabave u 2022. godini Prva izmjena i dopuna Plana nabave za 2022. godinu Druga izmjena i dopuna Plana nabave za 2022.godinu Plan nabave u 2023. godini Registar ugovora o javnoj nabavi u 2023. Izmjena i dopuna plana nabave za 2021.g. Ugovor o isporuci komunalnog vozila za odvojeno prikupljanje papira i plastike Dokumentacija o nabavi multifunkcionalnog radnog stroja Odluka o odabiru Odluke i ovlaštenja Ugovor o isporuci Upisnik o zaprimanju ponuda Zapisnik o javnom otvaranju ponuda Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda Zapisnik o primopredaji i otpremnica Plan nabave u 2024. godini Dokumenti Dokumentacija o nabavi Odluka o odabiru Odluka o početku postupka Odluke i ovlaštenja Tehničke specifikacije Termin prezentacije Troškovnik Zapisnik o javnom otvaranju ponuda Zapisnik o obuci djelatnika Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda Zapisnik o pregledu uzorka Zapisnik o primopredaji vozila Opći uvjeti poslovanja Opći uvjeti isporuke grobljanskih usluga Opći uvjeti isporuke usluge sakupljanja,odvoza i odlaganja komunalnog otpada Opći uvjeti isporuke dimnjačarskih usluga Cjenik usluga Cjenik usluga Cjenik Najam Dom kulture Dalj Cjenik usluga 1.9.2022. Cjenik usluga 1.1.2023. Cjenik usluga odvoz otpada 01.02.2024. Cjenik usluga odvoz otpada 1.01.2023. Arhiviranje Pravilnik o zaštiti arhivskog i registraturnog gradiva Poseban popis s rokovima čuvanja i registraturnog gradiva